مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اعجازي در حال وقوع از قرآن كريم كه از صعود انسان به آسمان به وسيله نردبان فضايي سخن مي گويد !

 

" و اگرما دربي از آسمان بر آنان مي گشوديم تا پيوسته در آسمان بالا روند ، باز مي گفتند : همانا چشمان ما بسته شده است ؛ بلكه ما گروهي جادو شده ايم....

خواننده عزيز !

آيا تا به حال با خود انديشيده اي كه روزي فرارسد كه بتواني روي نردبان فضايي به سمت بالا صعود كني و به آساني در خارج از زمين از آن خارج شوي ؟!

قرآن كريم اشارات متعددي در مورد مسائل مربوط به جهان هستي دارد كه در زمان نزول اين كتاب مقدس احدي تصور آن را نمي كرد و از جمله اين اشارات ظريف مي توان به صعود به آسمان اشاره كرد .

خداوند سبحان در قرآن كريم ودر اين مورد مي فرمايد :

" و اگرما دربي از آسمان بر آنان مي گشوديم تا پيوسته در آسمان بالا روند ، باز مي گفتند : همانا چشمان ما بسته شده است ؛ بلكه ما گروهي جادو شده ايم ." ( سوره حجر آيات15 - 14)

در حقيقت اين آيه كريمه برامكان صعود بشر به سوي آسمان تاكيد دارد واين حالت صعود تا جايي ادامه دارد كه در آن منطقه چشمها قادر به ديدن چيزي نيست و خواب و رؤيا از بين نمي رود والبته درعصر فضا اين حالت به طور عملي به وقوع پيوست و انسان به خارج از اتمسفر راه يافت و تاريكي محض را مشاهده كرد ؛ يعني همان ظلماتي كه زمين را احاطه كرده است و به اين ترتيب مشخص شد كه روز فقط لايه بسيار كوچكي را در برگرفته است .

ولي آيه ديگري نيز داريم كه به تكنولوژي صعود به آسمان و امكان اين كار از طريق نردبان فضايي اشاره مي كند :

" و چنانچه دوري كردن آنها ( از اسلام و قرآن ) بر تو سخت است ، پس اگر مي تواني گذرگاهي در زير زمين يا نردباني در آسمان بنا كن تا نشانه اي براي آنها بياوري و اگر خداوند مي خواست همه را برطريق هدايت جمع مي كرد ؛ پس از جاهلان مباش ."( سوره انعام يه 35 )

در اين آيه (سُلَّمًا فِي السَّمَاءِ) به معني نردباني در آسمان اشاره اي است به امكان صعود به آسمان از طريق نردبان !

نكته عجيبي كه نظرم را به خود جلب كرد مقاله اي بود كه با عنوان ( نردباني به سوي آسمان )       stairway to heaven"  " به چاپ رسيده بود و دراين مقاله پژوهشگران تاكيد كرده اند كه صعود به سمت آسمان از طريق نردبان كاري علمي و امكان پذير است و رويداد غير ممكن و عجيبي نيست!
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:اعجازي در حال وقوع از قرآن كريم, ] [ 16:4 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب